Posiadanie własnego bloga w obecnych czasach staje się coraz bardziej popularne zwłaszcza, jeśli ktoś pragnie zarabiać w Internecie.
Czym jest blog oraz jaką tematykę wybrać, wspominałem w poprzednim poście.
Najistotniejsze jest, iż pełni on wiele ważnych funkcji, m.in. budujesz swój autorytet, pokazujesz siebie jako eksperta czy specjalistę w dziedzinie w której prowadzisz bloga, możesz budować listę mailingową, przyciągać ludzi do swojego biznesu czy nawet sprzedawać produkty.
Jestem zwolennikiem poglądu, iż warto prowadzić własnego bloga.
Możesz a nawet powinieneś systematycznie publikować wartościowe posty, przekazywać informacje z dziedziny, którą znasz i w ten sposób budować wokół siebie społeczność, aby stać się rozpoznawany a Twoje artykuły chętnie czytane.
Jest jednak pewien problem: możesz prowadzić najbardziej wartościowego i kreatywnego bloga w sieci, ale jeśli nikt o nim się nie dowie, niczego nie osiągniesz.
Jak zatem skutecznie informować świat o swoim blogu nie wydając przy tym ani jednej złotówki?
Zapraszam do obejrzenia materiału:
Należy pamiętać, że istotna jest konsekwencja i systematyka nie tylko przy promowaniu bloga ale także w jego prowadzeniu.
Powinieneś zadbać o szatę graficzną i właściwą merytorycznie zawartość, aby czytelnicy chętnie przychodzili po kolejne materiały, które będziesz zamieszczał.
Blog stworzony z pasją z wartościowymi postami i właściwie wypromowany, z pewnością przyciągnie po pewnym czasie setki, jeśli nie tysiące odwiedzających każdego dnia.
Życzę Tobie samych sukcesów i mam na końcu prośbę: jeśli uważasz ten artykuł za wartościowy, podziel się nim z innymi aby również mogli z niego skorzystać – będę bardzo wdzięczny 🙂